2015-06-04

Diffi - H5

Hej! Innan vi går in på dagens lack så vill jag bara säga stort TACK för alla fina ord och gratulationer, blir alldeles varm i hjärtat när ni är så himla gulliga trots att jag aldrig träffat någon av er "på riktigt" <3

Lacket jag visar idag är ett till av Thailandslacken, märket heter Diffi och det tråkiga namnet H5 till trots så är det riktigt fint! Orange jellybas fullproppad med prismatiska glitter i olika storlekar. Köpte ju en grön variant också och jag ångrar att jag inte köpte fler, de här är jättefina! Glansiga och härligt djup. Dumt nog så har jag inte skrivit upp några anteckningar kring detta och det är ett tag sedan jag bar det, men jag är rätt säker på att det var tre lager.







English:
Hi! Before I show you today's polish I just want to say THANK YOU for all your kind words and congratulations, it really warms my heart when you are so sweet even though I've never met you "for real" <3

The polish I'm showing you today is another polish from Thailand, the brand is called Diffi and despite the boring name H5, it's very pretty! An orange jelly base filled with prismatic glitters in different sizes. I bought a green one as well, but I regret not buying more, they are so pretty! Squishy, shiny and with a lot of depth. I forgot to write down any comments about the formula of this one, but I'm pretty sure this is three coats.

11 kommentarer:

  1. Jättefint lack och ett märke jag inte hört om innan. Det påminner en del om OPI - fanta som släpptes i amerika, om jag inte minns fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör det nog kanske, har dock inte OPI-varianten men på bilder ser de rätt lika ut :)

      Radera
  2. It's really lovely. I like it a lot :-D

    SvaraRadera
  3. Vilket gulligt! Fast knasigt. Jaja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha gulligt fast knasigt, det var nog en bra beskrivning :)

      Radera
  4. Det här såg fint ut, förstår att du ångrar att du inte köpte fler.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var synd att jag inte fick med mig fler, men då vet jag vad jag ska spana efter om jag åker dit fler gånger :)

      Radera
  5. Ser riktigt fint ut faktiskt :)

    SvaraRadera
  6. it is really pretty! i agree it has a lot of depth to it :)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!