2015-06-18

Neon animal print with Misa - Bubblepop and BPS Rhinestones #16674

Idag blir det lite nail art! Jag bar ett fint korallrosa neonlack från Misa (Bubblepop, ni kommer få se det på egen hand också här i dagarna) och såg en fin manikyr på Instagramkontot @_nailgems_ som jag kände mig inspirerad av, så jag gjorde en liknande.

Some nail art today! I was wearing a pretty coral-pink neon from Misa (Bubblepop, I will show it on its own in a later post) and saw a nice manicure on Instagram by the user @_nailgems_ which gave me some inspiration.





Svart och vitt cremelack och ett prickverktyg till leopardfläckarna på två naglar, och så hade jag ett gäng fina rhinestones från Born Pretty Store som jag fått skickat till mig för recension som fick hamna på lillfinger och pekfinger. Dessa kommer i ett praktiskt plasthjul (se nedan) som innehåller ca 230 st stenar i fyra olika storlekar, här har jag den minsta och näst minsta storleken. De är svarta med multikrom glans på ytan som skiftar i olika färger, tyvärr så tog överlacket bort lite av färgskiftningarna som ni kanske ser, så nästa gång ska jag bara limma fast dem utan att överlacka.

Black and white creme polish and a dotting tool for the leopard spots, and I also added some nice rhinestones from Born Pretty Store that were sent to me for review to my pointer and pinky. These come in a practical plastic wheel (see below) which contains about 230 pieces in four different sizes. Here I'm wearing the smallest and the second smallest size. They are black with a multichrome sheen to them, but unfortunately my top coat dulled that colour shift a bit. Next time I will just glue them to my nails without adding top coat.



Jag har haft dessa i två dygn nu och trots att jag bara fäst dem med nagellack så verkar de sitta väldigt bra! Tror däremot de större storlekarna kan orsaka mer problem då jag har ganska välvda naglar, och jag är tveksam till om det kommer gå att få dem att ligga platt då. Om ni är intresserade av dessa så finns de att köpa här (artikelnr #16674). Born Pretty Store har även en hel del andra nail art-produkter, ni kan använda min kod EMJK31 för 10% rabatt på köpet.

I've been wearing these for two days now and despite the fact that I only attached them with top coat, they seem to stay put on my nails! I do think that the larger sizes may cause me more problems though, since my nails are pretty curved and I don't think I can make them lay flat on my nails. If you're interested in these, you can purchase them here (product no. #16674). Born Pretty Store also has tons of other nail art products, you can use my code EMJK31 to get 10% off your purchase.




*These products were sent to me for review. All opinions are my own and I will always be completely honest in my reviews, even if I did not pay for these products myself.

12 kommentarer:

  1. Kan det bli fel med leopardfläckar? Nej, jag tror inte det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hatar det på kläder på mig själv, men på naglarna är det riktigt snyggt!

      Radera
  2. Nice mani and I like the little studs :-)

    SvaraRadera
  3. Jisses så otroligt snygga rhinestones :O
    Hela manikyren är ju bara för läcker :D
    xx

    SvaraRadera
  4. great job on the leopard print! ya i tried out some larger ones and the edges stuck out and they started falling off the next day :( my nails are quite curved too

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Yeah I suspected that would happen :( I will probably try wearing the larger ones but I expect them to fall off my nails too rather quickly.

      Radera
  5. Vilken fin kombination! Jag gör sällan leopardmönstrat men det är himla snyggt och effektfullt!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!