2014-12-31

Gott Nytt År!

Gott nytt år på er! Vad har ni för planer i afton? Vi ska ha middag med ett gäng vänner, ska bli riktigt trevligt, och god mat blir det med som sig bör.

Här är nyårsnaglarna jag bär idag. Blev faktiskt inte så nöjd med dem, hade behövt en betydligt smalare pensel för att få linjerna som jag tänkt, så jag får nog investera i det längre fram. Får se om jag har tid/ork att göra om dem senare idag, annars får de duga.




Basen är OPIs glitterlack My Voice is a Little Norse ovanpå silverfoilen Nails Inc Cambridge Terrace, och så tunna streck i blått, vitt och svart från tipparna. Lillfingret blev ganska bra men är inte så nöjd med det andra som sagt då min pensel var för stor och för spretig och jag inte var så stadig på handen som jag hade önskat. Men övning ger väl färdighet, nästa gång kanske blir bättre! Nu ska jag börja förbereda lite inför kvällen. Önskar er alla en riktigt härlig nyårsafton och en god start på 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!