2014-12-25

Julig nailart med OPI - Bearest of Them All

Hej igen! Nu är jag åter på svensk mark och har avklarat lite julfirande med. Ungefär 60 graders skillnad mellan Thailand och här, men samtidigt underbart att få fira en riktigt vit jul med snön som knarrar under fötterna. Har haft det riktigt bra och verkligen fått ladda batterierna, nu är jag redo för vad 2015 har att erbjuda! :)

Idag tänkte jag visa min julaftonsmanikyr, där Bearest of Them All från OPI står för huvudnumret, som består av röda och vita matta glitter samt vita hjärtformade glitter i en klar bas. Har även använt Nails Inc Cambridge Terrace (silverfoil), China Glaze Jolly Holly (grönt skimmer), Nails Inc The Boltons (röd metallic) samt ett grönguldigt glitter utan namn som jag köpt i Thailand.



Bearest of Them All ovanpå Jolly Holly och så en accentnagel med julgran på ringfingret. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet! Vet inte varför jag inte gör nail art oftare, det är ju roligt och lite pyssligt. Kanske får bli ett nyårslöfte att göra mer sådant under 2015!

Måste få visa lite extrabilder på Bearest of Them All, då den kom i en supersöt förpackning med en gullig isbjörn.



Kanske inte världens nödvändigaste, men kul ändå! Hoppas ni alla haft en bra jul! :)

1 kommentar:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!