2014-03-10

Nyinkommet! #1

Idag hade det ramlat in paket med lack och sminkprylar som jag beställt från Eleven, Tradera och eBay, kul!

I paketet från Eleven.se låg ett gäng nya sminkborstar, har under lång tid nu tragglat med halvdåliga borstar och penslar, så när Eleven hade gjort prissänkningar på borstseten från Bdellium Tools så slog jag till.

Bdellium Tools Mineral 5pc Brush set
Mineral 5pc brush set innehöll (från vänster till höger i bild)
  • #959B Powder Blending Brush
  • #942B Slanted Contour Brush
  • #934B Precision Concealer Brush
  • #787B Large Tapered Blending Brush
  • #778B Large Shadow Brush

Bdellium Tools Smoky Eyes 5pc Brush Set + #763 Angled Brow Brush
Smoky Eyes 5pc Brush Set innehöll:
  • #781B Crease Brush
  • #777B Shadow Brush
  • #769B Angled Contour Brush
  • #760B Liner/Brow Brush
  • #716B Smoky Eyeliner Brush
Och så lade jag även till #763 Angled Brow Brush, mest för att komma upp i fri frakt-summan ;) Ska bli spännande att testa hur dessa är att jobba med!

Vidare så ramlade det in lite lack från Tradera och eBay:


Två OPI-lack, lavendelblå/lila You're Such a Budapest! (t.v. i bild, jättedålig färgåtergivning i bilden ovan dock) och mörklila Vant to Bite my Neck? (t.h. i bild), båda från förra årets vårkollektion Euro Centrale. Av okänd anledning så måste de flesta nagellackskollektioner mogna i mitt huvud ca ett år innan jag fattar att jag vill ha dem, ni lär väl få se OPIs nya Brazil-kollektion i mars 2015 då med andra ord! :D Fick även hem överlacket Orly Sec'n Dry och baslacket Orly Bonder, båda i lite mindre provflaskor som jag ska testa. Jag har inte riktigt hittat mina favoriter bland över-/underlack ännu utan provar mig igenom det mesta som går i jakten på mina holy grails. Kul med nytt i alla fall, en trevlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!