2014-03-23

Zoya - Reece

Nu är jag hemkommen från fjällen, men ska tillbaka på torsdag igen. Vädret var inte helt på vår sida denna helg, det blåste och stormade på ganska rejält imorse så vi packade ihop och åkte hem ganska tidigt på eftermiddagen.

Men bara för att jag var i fjällen kunde jag ju inte bara sluta måla naglarna, så jag svidade om från holografiska Depend till ett rätt fint Zoya-lack som jag inte använt på länge.



Detta är Reece, en magentarosa skapelse med kraftigt guldgulgrönt iridiserande skimmer i. Mer grönt i flaskan, mer guld på naglarna. Det kom ut 2010 i en vårkollektion vid namn Reverie, men som jag köpte på mig för 2 år sedan tror jag. Lacket ser lite olika ut beroende på vilket ljus som ligger på det i och med att skimret är så framträdande, vilket kanske framgår av bilderna.


Två lager på bilderna. Lacket glöder fint i solen och är en väldigt fin färg, men stackars Reece brukar ofta bli bortglömd i min samling och inte det jag sträcker mig efter i första hand, så min mamma fick bli ny ägare av detta. Hon kommer säkerligen ge det mer kärlek än vad jag hinner med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!