2015-09-23

Purrfect Pawlish - Green Tea

Onsdag redan, tycker den här veckostarten har gått i rekordfart. Idag tänkte jag visa ett lack från Purrfect Pawlishs Classic Horror Trio, gröna Green Tea. Det är en superhärlig mörkgrön jelly full med flakies och guldiga mikroglitter. Sjukt snyggt! Torkar lite matt så topplack behövs för att få fram glansen. Mina bilder gör det inte heller rättvisa, det är så mycket finare i verkligheten. Vackert djup och härligt gnistrande. Det här är det första lacket jag testar från Purrfect Pawlish, och jag blev väldigt nöjd! Kul med svenska indies också!

Och eftersom det är grönt och det är onsdag så vill jag ju vara med på Grön Onsdag hos Karin också, det var längesen :) Kika in där för mer grönt idag!





English:
Wednesday already, the days just fly by. Today I'm showing you a polish from a brand called Purrfect Pawlish. It comes from the Classic Horror Trio collection and it's called Green Tea. A lovely dark green jelly filled with flakies and golden microglitter. Gorgeous! It did dry a little bit matte so I recommend top coating it to bring out its beauty even more. My photos do not do this polish justice, it's so much prettier in real life. It's got a nice depth and lovely sparkle that did not come across that well here. This is the first polish I've tried from Purrfect Pawlish, and I was very happy with it! Great to see some Swedish indie brands on the market as well :)

And since it's a green polish, and it's Wednesday, I'm joining Karin's Green Wednesday! It's been a long time since I did that. Check out her blog for more green polishes today!

26 kommentarer:

  1. det va snyggt!!har faktiskt inte provat något från det märket!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är det första jag provar! Och jag är jättenöjd :)

      Radera
  2. Green Tea is my favorite from that gorgeous collection - the flakies are amazing!

    SvaraRadera
    Svar
    1. When I looked at swatches of the collection I felt the most drawn to the brown one, but I think I might like this one better!

      Radera
  3. Svar
    1. Ja verkligen, önskar bara bilderna kunde göra det rättvisa!

      Radera
  4. Det är grymt snyggt!! Måste testa mitt snart...;-)

    SvaraRadera
  5. Oohh it looks beautiful! I love deep and sultry nail polishes! I bet the shimmer in person is breathtaking :D xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. It really is! It was so hard to get the beauty of this one to transfer to the photos. Absolutely gorgeous in real life :) xx

      Radera
  6. Have this thing for green polishes and totally love this!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I like green a lot too, it's probably my most purchased nail polish colour! :) This one's really beautiful!

      Radera
  7. It looks really gorgeous on you :-D

    SvaraRadera
  8. Men ååh så läckert :D
    Varje gång jag ser ett grönt lack eller bär ett grönt lack själv börjar jag tänka på min mamma för hon älskar grönt :D Underligt nog bär hon aldrig gröna lack :D
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt fint! Haha vad märkligt, men kan inte förebrå henne för att älska grönt, det gör jag också! :D

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!