2014-04-07

Kicks Nail Lacquer - Beach Sunset

Ett av lacken jag köpte från Kicks vårkollektion var Beach Sunset, ett koralligt, kanske lite persikorosa cremelack som jag tycker är riktigt trevligt på naglarna.


En härlig och somrig ton som ser olika varm ut beroende på ljuset. Formulan lämnade dock lite att önska. Det blev lite strimmigt och fläckigt, men jämnade ut sig efter tre lager. Rosa är annars inte en färg jag dras sådär jätteofta till i nagellacksställen i butik, men jag har ingen liknande färg i min samling och jag ångrar inte att jag köpte det. Torktiden var normalsnabb, inget att klaga på där. Inte den bästa hållbarheten kanske, men å andra sidan så utsatte jag mina händer för hårdare arbete än normalt när jag bar det, så det kan vara därför :)



Kicks Nail Lacquer finns att köpa på Kicks (duh) och kostar 69 kr/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!