2015-01-12

Depend - 419

Hej på er! Hoppas ni har en skön måndag. Jag har haft en riktigt produktiv skoldag, går allt som det ska så kanske jag till och med kan ta långledigt till helgen, känns bra! Däremot har jag surat lite, har börjat kolla Sons of Anarchy ganska nyligt (lite sen på bollen, jag vet) och skulle googla upp en obetydlig detalj från serien igår men råkade snubbla över MASSIVA spoilers :( :( :( Sämst.

Nåja. Har tyvärr inget blått att visa idag på Blå Måndag! Istället har jag nr 419 från Depends höstkollektion 2014, ett härligt svärtat rödlila skimmerlack med lite blå flecks/skimmer i. Jättefint! Två lager, lite tjockt i formulan, som jag ofta tycker Depends lack är, men det skapade inte desto större problem. Jag gillar att det är lite svärtat runt kanterna och får den där glöden i mitten!





English:
Hi guys! Hope you're having a nice Monday. I've had a really productive day at school so I might be able to have a couple of extra days off this weekend, which is always nice! I've been in a bit of a bad mood today though, I just started watching Sons of Anarchy (a bit late, I know) and I was going to google some minor detail from the series but stumbled over MASSIVE spoilers :( :( :( I hate you Google.

Anyway. Today I'm showing number 419 from Depend's fall collection of 2014, a lovely blackened red-toned purple with some blue shimmer/flecks in it. Two coats, the formula was on the thicker side but not so much that it bothered me. I love that it has these blackened edges and more of a glowy centre, looks so pretty!

13 kommentarer:

  1. Åh sååå snyggt! Jag älskar lila...;-)

    SvaraRadera
  2. This is such a gorgeous purple. I think the shimmer and flecks :-D

    Yeah google sucks in that way and I do not like spoilers lol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes I fell in love with it right away :) Haha, me neither!

      Radera
  3. Verkligen vackert! Har fått en svag punkt för just lila lack på senaste tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner lite samma sak faktiskt, har blivit mycket lila på sistone!

      Radera
  4. Den här här ju supesnygg! Helena gjorde ju en jämförelse mellan denna och Taboo, de var inte dupé's men lika. Jag vill också införskaffa denna. Hittade inte KIKO's variant i butik tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just ja, jag har inte Taboo men detta var nog likt för att jag ska känna att jag inte behöver lägga dyra pengar på Taboo ;)

      Radera
  5. Detta är ju himla snyggt, jag måste plocka fram min flaska igen!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!