2015-01-02

My Thailand haul

Jag shoppade på mig en del lack när jag var i Thailand, både kända och okända märken. Inte världens bästa flaskbilder (hatar bristen på ljus denna årstid), men swatcher på lacken dyker väl upp på bloggen så småningom!


I purchased a bunch of polishes during my vacation in Thailand, some familiar brands and some new ones. Not the best photo here (I hate the lack of daylight during this time of the year) but swatches of the polishes will appear on the blog in the near future!

2 kommentarer:

  1. Vad mycket roligt du hittade! Det är så roligt att få shoppa andra märken när man är på semester!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Måste passa på när jag hittar sånt som inte finns här hemma :)

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!