2015-01-14

Diffi - H1

Hallå! Idag är jag med på Grön onsdag hos Vacker & Underbar med ett av lacken jag köpte på semestern. Märket heter Diffi och lacket har det rätt ospännande namnet H1. Det består av prismatiska glitter i två storlekar i en grön jellybas (som ser ljusare ut på mina bilder än vad det var i verkligheten). Bra formula tyckte jag, tre lager har jag här och då fick jag rätt bra täckning. Glittrade fint och var definitivt värd sina 20 Baht (knappt 5 kr)!




English:
Hello! Today I'm joining Green Wednesday over at Vacker&Underbar with one of the polishes I bought in Thailand. The brand is called Diffi and the polish has the exciting name H1. Prismatic glitters in two sizes suspended in a green jelly base, which looks lighter in my pictures than it did in real life. It had a good formula and I'm wearing three coats in my photos. Sparkly and pretty, and definitely worth the 20 Baht (0.5€) that I paid for it!

13 kommentarer:

  1. It looks stunning. I like glitters like this :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too, I bought an orange one from the same brand/series as well, but now I'm somewhat regretting that I didn't buy more of them!

      Radera
  2. Riktigt läckert glitterlack, tumme upp på det! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev glatt överraskad av att bära det :)

      Radera
  3. Svar
    1. Jag gillade det också, riktigt härligt och snyggt :)

      Radera
  4. WOW, färgen och glittret är så fint! :) Synd att man inte kan köpa den här i Sverige :(

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!