2015-01-11

Nails Inc - Cambridge Terrace

Hej på er! Hoppas helgen varit bra! Jag ska ägna de sista timmarna av den åt att skicka in lite jobbansökningar och försöka få ordning slutklämmen på en av våra skolrapporter. Städa ut julen ska jag också göra, jag älskar jul men nu är jag lite less på allt krimskrams som står och dräller!

Idag visar jag ett lack som kanske inte är jättespeciellt, men väl rätt fint ändå. Cambridge Terrace från Nails Inc är en ljus silverfoil som nästan täcker på ett lager (här har jag dock två). Lite penseldragsmärken kanske kan skönjas om man tittar noga, men det var så lite så det störde mig inte. Bra formula, lätt att måla med. Fick denna i en Glossybox för något år sedan, som sagt så kanske det inte var den mest spännande färgen men ett bra lack att ha i samlingen.



English:
I hope you've had a good weekend! I will spend the last few hours of it with taking down all the Christmas decorations which I still haven't done, sending in some job applications and making the last finishing touches to one of our school projects.

Today I'm showing you a polish which may not be super unique, but it's still pretty. This is Cambridge Terrace from Nails Inc, a light silver foil with a great formula, almost a one coater (I'm wearing two coats in my photos). Perhaps the tiniest bit of visible brushstrokes, but it did not bother me at all. I got this one in a Glossybox a couple of years ago, not the most exciting colour but still a nice addition to my stash.

2 kommentarer:

  1. This is such a stunning silver foil. Loving how it looks in the last photo - very shiny :-D

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint och metalliskt!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!