2015-01-16

Make Up Store - Doreen

Härliga fredag! Idag kommer min bror på besök och stannar över helgen, det är alltid trevligt! Vi tänkte gå på bio imorgon och se sista Hobbit-filmen, vi var ju i Thailand när den hade premiär så vi ser den först nu. Ska bli kul i alla fall! Har ni några planer?

Idag visar jag ett lack som jag fick i decemberboxen från Glossybox, Doreen från Make Up Store. En rödrosa jelly med glassfleckskimmer i rosa och guld, om nu inte mina ögon lurar mig. I flaskan ser lacket ganska rött ut, men på naglarna upplever jag att det drar mer åt rosa/magenta. Tre lättmålade lager, inget att anmärka på. Det här är faktiskt mitt första lack från Make Up Store som inte är ett hololack! Jag gillar deras formula, kan mycket väl tänka mig att köpa fler.






English:
Yay, Friday! Today my brother is coming to visit me and he will stay here over the weekend, which is always nice! We're going to the cinema tomorrow to see the final Hobbit movie, we were in Thailand during the world premiere so we will see it a bit later than everyone else now. I'm looking forward to it! Do you have any weekend plans?

Today I'm showing you a polish that I got in my last Glossybox, Doreen from Make Up Store. A red/pink jelly base with pink and gold glassfleck shimmer. The polish looks more red in the bottle, but on my nails I think it definitely looks more like pink/magenta. Three easy coats, no complaints about the formula. This is actually my first polish from Make Up Store that isn't holographic! I like their formula and the colour range, so I might buy some more in the future.

6 kommentarer:

  1. Kunde inte jag ha fått det där? Det där var ju mycket snyggare än Lina som jag fick i min låda...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Lina såg tyvärr lite tråkigare ut. Synd! Det kan verkligen vara hit or miss i Glossyboxarna.

      Radera
  2. Very pretty finish!

    This weekend I plan to sleep late--not very exciting but much needed. :)

    SvaraRadera
  3. What a gorgeous colour :-) This is the sort I love <3

    I'm hoping to go shopping tomorrow morning - looking for some furniture. Then in the afternoon meet my friend for lunch. Sunday - relax and paint my nails.

    We've had really bad snow today in Scotland - so my plans for Saturday may have to change. Driving was really bad today and we've got a 4x4 - a Subaru Forester. It did do well but lots of other cars were struggling and skidding and sliding.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I liked it a lot too :D Sounds like a nice weekend. Hope you didn't have to change your Saturday plans after all!

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!