2014-07-15

Lite nytt från eBay

Imorse när jag skulle till jobbet upptäckte jag att någon brutit sönder mitt tanklock på bilen och helt tömt tanken på bensin, den var så gott som full dessutom. Så det var bara att tanka upp på nytt och försöka få tag i ett nytt tanklock till bilen innan det var dags att jobba... Usch vad jag blir arg och ledsen över människor som inte kan skilja på mitt och ditt, inte alls någon kul start på dagen.

Igår eftermiddag var desto bättre, för då kom i alla fall ett gäng nya nagellack hem till mig som jag tänkte att jag skulle visa idag. Det är några från OPIs Coca-Cola-kollektion, ett från Brasil-kollektionen (också OPI) samt tre stycken från Color Clubs Celebration-kollektion.



5 st OPI (från vänster): You're So Vain-illa, Green on the Runway, Coca-Cola Red, Sorry I'm Fizzy Today från Coca-Cola-kollektionen, samt Don't Bossa Nova Me Around från Brasilien-kollektionen. You're So Vain-illa har jag redan slängt mig över och har den på naglarna i detta nu, bilder på den kommer väl upp på bloggen inom en snar framtid.


Och så mina tre glitterlack från Color Club då, Something New, Valedictorian och With Love. Denna kollektion har jag knappt sett alls på bloggar och det var svårt att hitta swatches på den. Jag köper sällan lack utan att titta på bilder före, så nu har jag köpt grisen i säcken litegrann. Tycker dock alla ser fina ut och det ska bli spännande att testa dem på naglarna sen.

Är det något särskilt lack ni hade velat se först? Är det tråkigt med sådana här inlägg med bara flaskbilder, eller är det kul att se vad en nagellacksshopaholic får hem i brevlådan titt som tätt?

2 kommentarer:

  1. Vad spännande Color Club-lacken ser ut, ser fram emot swatches på dem.

    SvaraRadera
  2. Massa fint ju! Ser också fram emot att se CC på:)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!